קבוצת אשטרום זכתה במכרז של החברה הממשלתית "דירה להשכיר"

חברת "דירה להשכיר" הכריזה על חברת אשטרום כזוכה במכרז לבניית פרויקט חדש בקריית היובל בירושלים. במסגרת הפרויקט יבנו 4 מגדלים עם 450 יח"ד חדשות, כאשר מתוכן 338 יח"ד מיועדות להשכרה לטווח ארוך, ו – 112 יח"ד ימכרו בשוק הפרטי.

בחמישי האחרון, הכריזה וועדת המכרזים של חברת "דירה להשכיר" הממשלתית, על החברה הזוכה במכרז לבניית פרוייקט חדש של השכרה לטווח ארוך, בקריית היובל בירושלים.

 

למכרז הוגשו כשמונה הצעות מחברות גדולות בשוק הנדל"ן – אפריקה ישראל, אזורים, דונה, שפיר הנדסה, שיכון ובינוי, מנרב – מגוריט, אביב – סלע קפיטל ואשטרום.

 

חברת אשטרום שזכתה מבין כל החברות שניגשו למכרז תשלם בעבור הפרויקט 176.6 מיליון ₪.

 

פרויקט "דירה להשכיר בהדסה הקטנה" ממוקם בקריית היובל, בין הרחובות הנרייטה סאלד, יעקב טהון וצ'ילה ובסמיכות לגן רבינוביץ – "גן המפלצת".

 

הדמיה: "פרויקט דירה להשכיר - הדסה הקטנה". מקור: דירה להשכיר- החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה בע"מ

 

במסגרת הפרויקט יבנו 4 מגדלי מגורים בני 18 קומות, הכוללים 450 יח"ד. מתוכן 338 יח"ד מיועדות להשכרה לטווח ארוך ו – 112 היחידות הנוספות ימכרו בשוק הפרטי.

 

כמו פרויקטים אחרים של דירה להשכיר, גם בפרויקט זה מיועדות הדירות לשכירות ארוכה של כ – 20 שנה, כאשר בתום תקופה זו תוכל חברת אשטרום למכור את הדירות בשוק החופשי.

 

כמו כן, במסגרת הפרויקט מתוכננים גם שטחי ציבור ומוסדות ציבור קהילתיים לרווחת דיירי השכונה,

ובנוסף כ – 6,000 מ"ר לתעסוקה ומסחר שיוכל היזם למכור כנכסים מניבים בתום תקופת ההקמה של הפרויקט ולאחר אכלוסו.

 

לפי תנאי המכרז, הדירות אמורות להימסר תוך 4 שנים לכל המאוחר.

 

הפרויקט קודם בשיתוף של עיריית ירושלים ומטה הדיור במשרד האוצר והוא תוכן ע"י אדריכל יגאל לוי.

 

הדמיה: "פרויקט דירה להשכיר - הדסה הקטנה". מקור: דירה להשכיר- החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה בע"מ

 

בארגון נשות הדסה נשמע כעס גדול עם הכרזת תוצאות המכרז. הפרויקט יבנה על קרקע שנמסרה למדינה במסגרת הסכם ההבראה לבי"ח הדסה. בארגון טענו כבר אז שהקרקע שווה הרבה יותר ממה ששילמה המדינה ועכשיו תוצאות המכרז מוכיחות לטענתן כי שווי הקרקע גבוה הרבה יותר.

 

ממשרד האוצר טרם נמסרה תגובה לטענות של ארגון הדסה.